Doriti sć reactionati la acest mesaj? Creati un cont īn cāteva clickuri sau conectati-vć pentru a continua.
Pentru vizualizarea in conditii optime a forumului ortodox, proOrtodoxia, va recomandam Google Chrome care poate fi descarcat de aici.
Ultimele subiecte
» Pelerinaje la Sfantul Munte Athos
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptySam Aug 08, 2015 11:05 am Scris de daseky30

» Clasificarea religiilor
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptyDum Apr 05, 2015 7:32 pm Scris de clairvaux

» Intrebare pentru cei din linia intai
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptyDum Apr 05, 2015 7:28 pm Scris de clairvaux

»  Treptele rugaciunii, vizitarea raiului din viata aceasta
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptyDum Apr 05, 2015 7:21 pm Scris de clairvaux

» De ce nu ne putem ruga īmpreuna cu catolicii
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptyDum Apr 05, 2015 6:45 pm Scris de clairvaux

» ECUMENISMUL:origini, esenta, deziderate
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptyDum Apr 05, 2015 6:40 pm Scris de clairvaux

» Īn Duminica Ortodoxiei s-a lansat un nou site
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptyMar Mar 03, 2015 9:34 am Scris de Crez

» Icoane Ortodoxe
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptyMier Mai 14, 2014 3:41 pm Scris de Mihai Gabriel

» Magazin online Handmade TRADITII
Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) EmptyMier Mai 14, 2014 3:39 pm Scris de Mihai Gabriel

Calendar Crestin-Ortodox
Cćutare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Flux RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 


Statistici
Avem 210 membri īnregistrati
Cel mai nou utilizator īnregistrat este: Peter peter

Membrii nostri au postat un numar de 634 mesaje īn 360 subiecte

Despre masonerie si Antihrist! (partea 2)

2 participan?i

In jos

Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) Empty Despre masonerie si Antihrist! (partea 2)

Mesaj Scris de Parintele777 Mar Sept 09, 2008 6:39 pm

Ruptura petrecuta la anul 1054 si mai apoi farīmitarea Bisericii Catolice īn mai multe grupari religioase nu au fost īntīmplatoare. Prin toate aceste actiuni s-a urmarit distrugerea Bisericii lui Hristos. La anul 1054, orgoliul unui cardinal, Humbert, sfīsie Biserica īn doua. Īn secolele XIV-XV prereformatorii Jan Hus, John Wiclif, Savanarola, clatina Biserica Apuseana, iar īn secolul al XVI-lea Luther, Zwingli si Calvin produc noi rani īn trupul Bisericii.

Toate aceste evenimente au fost provocate de organizatii oculte anticrestine. Trebuie sa stim, de pilda, ca Luther era rosicrucian. Fratiile si ordinul rosicrucienilor, dupa cum consemneaza istoriografia, sau constituit īn secolele XVI- XVII, dar existenta unor comunitati de rosicrucieni este atestata īnca din anul 1250, desi denumirea se trage abia de la Christianus Rosecreutz (1378-1484). Unul din telurile lor fusese Reforma, iar marii reformatori de mai tīrziu s-au inspirat din ideologia lor. Framīntārile ulterioare a protestantismului, sectarismului diferitelor "biserici libere", a fost de asemenea opera unor francmasoni. Wesley, Chalmers, Zinzendorf au fost francmasoni. O Biserica puternica era greu de distrus printr-o lupta fatisa. De aceea īntīi trebuia scindata Biserica cea una prin deformarea unei parti a ei: urma apoi pulverizarea partii reformate, din moluzul rezultat trebuind sa se edifice o noua unitate, mai toleranta, mai democratica, mai deschisa adica mai ecumenica. Secte precum "stiinta crestina", mormonii, martorii lui Iehova, antroposofii sīnt creaturile lojelor francmasonice.

Mai mult decīt atīt, īncepānd cu Conciliul II Vatican, chiar papii ar fi francmasoni. Masoneria este o organizatie mistica cu scopuri secrete. Primele trei grade reprezinta doar nada si legitimatia umanista a francmasoneriei . Abia gradele superioare, cele care descind din Ordinul Cavalerilor Templieri, devin periculoase. Templul umanist al francmasonilor este "sinagoga lui Satan", este reuniunea ecumenica īn rebeliune a creaturilor īmpotriva Creatorului sub stindardul īnselator al fraternitatii, al tolerantei, al umanismului celui fara de Dumnezeu. Cum masoneria de astazi este organizata de evreii sionisti, razboiul dus de ea este īndreptat cu īndīrjire speciala īmpotriva crestinismului.

"Dogma jidoveasca si spiritul jidovesc, teorie si realizare, totul este īndreptat īmpotriva Bisericii crestine si īmpotriva capului ei nevazut, Iisus Hristos", este strigatul de alarma al unui eminent crestin (Em. Barbier). "Evangheliile trebuiesc arse - scrie rabinul Tarphan -, fiindca pagīnismul este mai putin periculos pentru credinta evreiasca decīt crestinismul". "Razboi de moarte crestinismului" racnea Fr. Viviani. "Trebuie sa extirpam lepra devoranta a crestinismului", tipa Gambeta. "Va veni vremea - cobeste un īnversunat mason -, cīnd crucile si icoanele vor fi aruncate īn foc, potirele si vasele sfinte schimbate īn unelte folositoare, bisericile prefacute īn sali de concert, de teatru sau de adunari, si cīnd n-ar putea sluji unui asemenea scop, īn hambare de grīne, si īn grajduri de cai".

Cobirea s-a īmplinit īntocmai cu bolsevismul rusesc si cu revolutia spaniola, amīndoua roade ale francmasoneriei. Un alt ordin secret este si cel al Iluminatilor. A fost īntemeiat de iezuitul A.Weishaupt la l mai 1776, ordin care s-a īmbogatit rapid datorita aderarii casei Rothschild. Este una din cele mai puternice organizatii de pe pāmīnt care militeaza pentru noua ordine mondiala. Urmasul lui Weishaupt a fost Giuseppe Mazzini, care a elaborat un plan de instituire a dominatiei mondiale prin trei mari razboaie. Planul poate fi gasit la Biblioteca Muzeului Britanic din Londra. Doua razboaie mondiale s-au derulat deja: al treilea va fi declansat īn jurul focarelor de beligeranta din Orientul Apropiat, unde s-a instalat inespugnabil fortareata intereselor sionismului politic. Parintii sionismului politic au fost cu totii francmasoni: Moses Hess, Lionel Rothschild, Edmond de Rothschild, Theodor Herzl. Religia celor ce-si spun iluminatii este ritul Palladin, adica īnchinarea la Lucifer. Iluminatul suprem Albert Pike, a formulat dogma divinitatii lui Lucifer la 4 iunie 1889 īn ale sale Instructiuni : "Lucifer, Zeul Luminii, lupta īmpotriva lui Adonai, Zeul Bibliei; da, Lucifer e Dumnezeu". Acelasi lucru īl marturisesc majoritatea formatiilor rock īn cīntecele lor .

Ordinul Templierilor a fost īntemeiat īn 1118 de Hugo von Payen. Īntorcīndu-se din Žara Sfīnta īn Franta, a devenit aici o importanta forta politica, edificata pe esoterica, pe cunostintele gnostice aduse din Orient, preluate de la initiatii islamici. Dupa ce puterea lor a crescut foarte mult, concurīnd structurile statornicite, regele francez si papa le-a zdrobit ordinul, cu neobisnuita violenta, īn 1307. Au reusit īnsa sa penetreze īn ramura britanica, respectiv scotiana a francmasoneriei. Gradele Cavalerilor Templieri cuprind Crucea Rosie, Ordinul Maltez-Ioanit, Ordinul Templier. Henry Dunant, īntemeietorul Crucii Rosii, a fost francmason de gradul Cavalerilor Templieri. Maltezii si Ioanitii sīnt destul de familiari romānilor datorita prezentei lor īn convoaiele de ajutoare din timpul Revolutiei.

De asemenea, Umanismul si Renasterea din evul mediu sīnt rodul organizatiilor oculte, indiferent cum s-ar numi ele. Atīt Umanismul cīt si Renasterea au efectuat schimbari profunde asupra modului de gīndire al omului acestei perioade. Īn ce directie! Vom vedea īn cele ce urmeaza. Cauzele care au nascut cele doua curente se regasesc, pentru ochiul atent, īn hermenismul care a īnceput sa intre īn Europa crestina, īncepīnd cu secolul al XII-lea, prin traducerea unor lucrari de filosofie si ocultism din limba araba , īn cadrul diasporei evreiesti, printr-un Maimonide, Avicena, Averoe, s.a. Prin filiera araba vechea filosofie antica patrunde īn Europa. Putem afirma, de asemenea, ca scolasticii, īntemeietorii ei, au fost cei care au pus īnceput explicarii pe cale rationala a stintelor oculte . Scrierile lui Avicena, Averoe, Maimonide influenteaza gīndirea lui Albertus Magnus (1207-1280), care a fost īnvatatorul lui Toma d'Aquino, prin care filosofia patrunde īn teologia Bisericii Catolice. Secolele XIII-XIV sīnt caracterizate de activitatea miscarilor pietiste, care manifestau de cele mai multe ori o actiune centrifuga fata de Biserica oficiala. Peste secolul al XV-lea si-a pus amprenta agitatia creata de pre-reformatori: J. Hus, J. Wiclif, Savanarola. care va duce īn secolul urmator la izbucnirea Reformei, declansata de Luther.

Cu epoca umanista gnosticismul obtine o mare victorie asupra Bisericii. stiintele rationale nu erau altceva decīt o traducere pe īntelesul maselor largi a "adevarurilor" detinute de stiintele oculte.

Renasterea era rezultatul unor forte oculte care puneau īnceput unei reforme universale a lumii. In secolul al XVII-lea deja se discuta si se īncerca o reforma universala a lumii. Īn aceasta erau implicati membrii Ordinului Rosicrucienilor . Continuīnd si dezvoltīnd sperantele si obiectivele neoalchimismului din Renastere, īn primul rīnd ideea rascumpararii Naturii, spirite atīt de diferite precum Paracelsius, John Dee , Comenius, J. V. Andreae, Fludd sau Newton vedeau īn alchimie modelul unei īntreprinderi nu mai putin ambitioase, anume desavīrsirea omului printr-o noua metoda de cunoastere. Din perspectiva lor, o asemenea metoda trebuie sa integreze īntr-un crestinism non-confesional traditia hermetica si stiintele naturale, adica medicina, astronomia si mecanica. Acest tip de "cunoastere" rīvnita si, īn parte, elaborata īn secolul al XVII-lea, reprezinta ultima īncercare īnteprinsa īn Europa crestinã īn vederea dobīndirii "stiintei totale" .

Lucrarile de baza īn alchimie erau cele ale lui Hermes Trismegistul si "Fama Fraternitatis" socotita de unii istorici a lui Johann Valentin Andreae. Andreae sugera constituirea unei comunitati de savanti, care sa elaboreze o noua metod metoda de educatie educatie, īntemeiata pe "filosofia alchimica". Īntre numerosii admiratori ai reformei īnvātāmīntului cerute de "Fama Fraternitatis" se numara si Robert Fludd, membru al Colegiului Regal al Medicilor; el era īn acelasi timp si fervent aderent al alchimiei mistice. El sustinea ca este imposibil sa stapīnesti filosofia naturala fara un studiu adīncit al stiintelor oculte.

Pīna de curīnd nu se banuia rolul lui Newton īn aceasta miscare generala, o īntreaga renovatio a religiei si culturii europene, prin intermediul unei sinteze īndraznete a traditiilor oculte si a stiintelor naturale. Ca multi alti contemporani ai lor hermeticii si alchimistii filosofi asteptau - unii dintre ei pregateau cu febrilitate -, o reforma generala si radicala a tuturor institutiilor religioase, sociale si culturale. Prima etapa cuprindea īnvatamīntul.

Autorul lucrarii "Fama Fraternitatis" dezvaluie existenta unei societati secrete a Trandafirului si a Crucii, īntemeietorul ei, Christianus Rosecreutz, ar fi stapīnit "adevaratele secrete ale medicinii" si pornind de aici, toate stiintele. Autorul micii carti, mai sus amintite, se adresa tuturor savantilor Europei, cerīndu-le sa se asocieze confreriei, ca sa se poata savīrsi reforma sistemului de educatie, altfel spus sa grabeasca procesul de renovatio al lumii occidentale, īn mai putin de zece ani, programul propus de misterioasa societate a rosicrucienilor era discutata īn cīteva sute de carti si brosuri. Tiparirea cartii "Fama Fraternitatis" a avut loc īn anul 1614.

Īn rīndul umanistilor amintim pe Petrarca (1304-1374), Lorenzo Vallo (1405-1457), Pico della Mirandola (1463- 1494), Marsilio Ficino (1433-1499), care traduce din latina din operele lui Platon si Plotin, Egidio da Viterba (1469- 1532) si Erasmus (1469-1536). Vreme de doua secole, hermetismul a obsedat pe multi teologi si filosofi, credinciosi ori necredinciosi. Īn secolul al XVI-lea, īn Franta, ca si īn alte parti din Europa, valoarea exemplara a hermetismului tinea mai ales de universalismul sau religios, susceptibil sa restaureze pacea si armonia.

Īn concluzie, evolutia gīndirii crestine īn evul mediu o putem īmparti īn doua si anume pīna īn epoca Renasterii si a doua de la Renastere pīna astazi. Daca pīna la Renastere putem identifica usor sectele de sorginte gnostica, dupa aceasta data gīndirea gnostica penetreaza pe nesimtite īn constiintele crestinilor. Un rol important īn acest sens l-au avut miscarile pietiste si mistice prin aceea ca au raspīndit īn rīndul maselor largi de credinciosi ideile gnostice.

O mare influenta asupra gīndirii europene īncepīnd din secolul al XII-lea a avut-o si opera lui Giacchino da Fiore, personalitate influenta care a avut relatii cu puternicii vremii. A lasat o bogata opera exegetica si profetica alcãtuind modelul unei teologii a istoriei īmpartita īn trei epoci. Propovaduia īncheierea celei de a doua etape īn anul 1260, cīnd va īncepe epoca dominata de Duhul Sfīnt. Direct sau indirect, giacchinismul a influentat comunitatile fraticellilor, pe begarzi si beguine si schema sa o gasim si la Arnauld de Villanova si la discipolii acestuia. Mai tīrziu spre sfīrsitul secolului al XVI-lea si īnceputul secolului al XVII-lea importanta conceptiilor giacchiniste este descoperita de primele generatii de iezuiti. Giacchino a influentat, se pare, si pe Lessing care la rīndul sau a influentat si pe Auguste Comte. La fel si pe Fichte, Hegel, Scheling care erau adepti ai teosofiei.

Ideile gnostice au patruns īn rīndul maselor mai ales datorita sectei bogomililor īn sud-estul Europei, iar dupa secolul al XII-lea īn Apus, prin urmasii acesteia, īn special, catharii si albigenzii.
Am vazut pīna aici cum gīndirea crestina a fost penetrata de stiintele oculte si cum s-a pus la cale o conspiratie a savantilor pentru o renovatio a religiei si culturii europene. Dar ce legatura pot avea toate acestea cu francmasoneria de la care am pornit?

Pentru a putea aprofunda aceasta legatura, trebuie sa īncercam s-o cunoastem.

Un rol deosebit īn formarea francmasoneriei speculative au avut-o Ordinul Templierilor si rosicrucienii. Afluxul rosicrucienilor catre francmasonerie s-a petrecut īn Anglia, la sfīrsitul secolului al XVII-lea. Francmasonii au preluat toate idealurile de la rosicrucieni, īntre care si cel al revolutiei morale universale. De pilda, īntre anii 1771- 1779 prestigiul francmasoneriei speculative creste atīt de vertiginos īncīt toata nobilimea, toti oamenii de stiinta, toti academicienii, toti oamenii politici din Franta devin masoni. Din anul 1791 masoneria europeana īncepe edificarea doctrinei sale politice, bazata pe manipularea maselor si aplicarea dura a mijloacelor represive. Aceasta doctrina va fi perfectionata īn timpul revolutiilor si terorilor comuniste. Unul din idealurile persistente a fost constituirea Statelor Unite ale Europei. O clipa, masonii au crezut ca Napoleon e menit sa realizeze acest vis, dar s-au īnselat. Se va īnfiinta Societatea Natiunilor, apoi ONU - Europa, īnsa, ramīnea mereu divizata. Dar la 12 dec. 1990 Parlamentul european a adoptat raportul lui Emilio Colombo asupra "bazelor constitutionale ale Uniunii europene". Astazi mult visatele State Unite ale Europei sīnt pe cale de a se naste . Efectele imediate ale adoptarii constitutiei Uniunii sīnt: emiterea unei monede europene, care va īnlocui monedele nationale si aparitia notiunii de "cetatean european".

Daca masoneria europeana viseaza realizarea Statelor Unite ale Europei, īn schimb masoneria universala, care este subordonata sionismului international, viseaza realizarea unei noi ordini mondiale, stabilirea unui conducator mondial īntr-un guvern mondial.

Parintele777
nou venit
nou venit

Numarul mesajelor : 4
Data de inscriere : 09/09/2008

Sus In jos

Despre masonerie si Antihrist! (partea 2) Empty Re: Despre masonerie si Antihrist! (partea 2)

Mesaj Scris de Milka Lun Feb 09, 2009 11:16 pm

cine doreste sa SEMNEZE la parintele Iustin Parvu,impotriva actelor cu cip si a ascultarii telefoanelor,sa ma contacteze pe milkaundercover ,semnaturi ce vor fi inaintate luna asta la guvern.s-au strans zeci de mii,dar semnatura ta conteaza! NU ASTEPTATI CIPUL! LUPTATI PT INCETINIREA LUI PT COPIII NOSTRI!

Milka
intermediar I
intermediar I

Numarul mesajelor : 34
Data de inscriere : 09/02/2009

Sus In jos

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum